ANUNŢ REFERITOR LA MĂSURILE DE SIGURANŢĂ MEDICALĂ

 Având în vedere prevederile art.49 şi 50 din Decretul Preşedintelui României nr.195/16.03.2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României;

Din motive de siguranţă medicală, legate de prevenirea răspândirii şi infectării cu COVID-19, începând cu data de 18.03.2020, pe toată perioada  stării de urgenţă, activitatea de relaţii cu publicul se va desfăşura doar prin e-mail şi telefon, în mod obligatoriu.

De luni până joi, informaţiile pot fi solicitate telefonic la nr.0240531060 pe toată durata programului de lucru, respectiv de la orele 8,00 la orele 16,30, iar pentru ziua de vineri între orele 8,00-14,00.

Orice solicitare adresată instituţiei noastre poate fi trimisă la e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.   sau fax.0240531058. 

  1. În perioada susmenţionată, operaţiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza telefonic sau pe e-mail

Tel.  0240531060 int.227  sau 0240531060 int.110

E-mail – Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  sau  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Pentru o bună gestionare a mesajelor, orice solicitare adresată pe e-mail va avea menţionat un număr de telefon de contact.

  1. În perioada susmenţionată, pentru plata ajutoarelor de deces vă rugăm să solicitaţi informaţii telefonic sau pe e-mail

Tel.  0240531060 int.126  sau 0240531060 int.128

E-mail – Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  sau  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Cererea-tip și documentele necesare se vor depune doar prin poștă sau prin   e-mail, cu indicarea unui număr de telefon de contact.

!! Nu se mai solicită documentele originale!!

În funcție de opțiunea solicitantului, plata ajutoarelor de deces se va face:

  • prin mandat poştal – la domiciliul solicitantului;
  • în cont bancar - situație în care cererea va fi însoțită de un extras de cont al solicitantului.

Pentru o bună gestionare a mesajelor, orice solicitare adresată pe e-mail va avea menţionat un număr de telefon de contact.

  1. În perioada susmenţionată, în situaţia copiilor urmaşi care împlinesc vârsta de 16 ani şi care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor şcolare, plata pensiei de urmaş se va face fără a fi necesară prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverinţa doveditoare să fie prezentată în termen de 30 de zile de la data expirării stării de urgenţă

 

 

      Program audienţe

LUNI       1000 -  1200

   ŞACU ELENA - Director executiv adjunct  DSPP   -        la telefon    0240531060     int.113 sau 0240531057

 

MARTI    1000 -  1200    

  ANTOCHE GINA  - Director executiv adjunct  DEEC  -   la telefon   0240531060     int.112 sau 0240531056

 

MIERCURI   1000 -  1200

  STĂNCIULESCU MIHAELA     -   Director executiv   -    la telefon   0240531060     int.109 sau 0240531063

          

 JOI       1000 -  1200      

   STANCU MIHAELA   -   Sef serviciu  SSPP   -                  la telefon   0240531060    int.128 sau 0240531059